2011-03-06
13:54:40

what was i just about to discover?

Jag har nog bara en lugn dag utan specifika händelser framför mig idag, så jag ska bara ta det lugnt. Har fortfarande badrock på mig, så har inte kommit så långt än. :)
'
Nu blir det en lång skön dusch.. Och sen ansigtsmask, cremer, och andra underbara grejer. *drägglar* - Älskar att ha eget spa! :D Haha, borde göra det lite oftare? .. Sen kanske ut och fota lite, eller spöa min bror i guitarhero igen. :D Haha, börjar bli kung! ^^  Menmen, det är ju inte alla som kan vara lika bra som jag väl? ;) *blink*
'

Postat av: Iris ♥

Hehe, det kommer väl upp nåt. Men jag hoppas du får en härlig dag iallafall :)

2011-03-06 | 14:06:13
URL: http://bosnagirl.blogg.se/
Postat av: matildaarvidsson

sv; Okej :) Inte mkt, min syster kom hem från nicaragua igår så jag var med henne eftersom jag har saknat henne och idag var/är jag med en kompis :) sjdå ? :)

2011-03-06 | 18:45:24
URL: http://mqwl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: