2011-03-13
11:17:21

tvivelagtig?

Godmorgon mina humlor! :D
Igår var jag ensam hemma på kvällen/slash/natten så jag bad några kompisar komma över. Det blev till Holm och Öst. Super trevliga. De kan få min superenergiska hund att bli så trött att den inte orkar dricka äns. (Det är omöjligt annars) Men det beror på att killarna har så himla mycket energi båda två.
Träffade på Naomi när jag var ute och gå med djuren och min hund, och hon var på väg till 18års födelsedag. Annars hade jag ju varit med henne. Fast, helt plötsligt vid en 23-tiden så var det någon som gick in i mitt hus, och därifrån jag satt kunde man inte se vem det var. Tänkte; det kan ju inte vara min mamma. Hon festar ju? Och in kom Naomi, för hon inte ville vara på festen för den var tråkig. (fail!) Så vi satt uppe hela natten tills mamma kom hem, och sen gick jag och Naomi och la oss och killarna gick hem. Höhö.
Vi såg shutter btw. Den var bra! Eller, inte den bästa, men den var riktigt nojig! Så se den. ;)
'

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: