2011-03-15
19:44:50

SVARSVARSVAR:

Till alla görorna och bengt: (oavsätt vilka frågor)
- Well, nej xD
'
är du kär i någon just nu?
- nej, faktiskt inte! Nöjd med att vara singel.
'
har du någonsin pruttat ofentligt?
- Haha, kul fråga! Vet inte.. Nån gång har man väl, fast kommer inte ihåg det. :)
'
vem av dina vänner saknar du mest som du inte har lika bra kontakt med längre?
-tror det är Elin eller Emma. Jag var med dem hela tiden och ja.. saknar tiden med dem.. Hoppas ni tjejer läser detta!
'
vem skulle du vilja säga "du gör mig stolt" till?
- Den var ju riktigt svår! Fan.. jag hade sagt typ .. mig själv? xD haha^^
'
och vem önskar du aldrig skulle lämna din sida?
- Ida och Naomi. De har alltid varit där för mig, och önskar att de aldrig ska lämna mig. :D
'
har du haft sex ? 
isf, när förlorade du oskulden och vad tycker du är det bästa med själva sexet ?
- Yes, jag har haft sex. haha, jag säger inte när, och det bästa är väl om man är kär i personen, för då kommer alt kännas bättre. :)
'
hur tkr du en vän ska vara
eller vad är en vän för dig?
- En vän ska vara sig själv helt igenom. Säga saker som det är och så. :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: