2011-03-14
20:26:57

ljuger så bra

Nu är det så här: Jag är svintrött redan och jag har precis duschat. Jag tänker lägga mig och kolla på en film och somna i fred, så därför tänker jag inte blogga mer idag. Det finns liksom inte i min värld efter detta inlägget. Men testa ni själva att nästan somna när man står rakt upp i duschen. Man blir förvånad, lite road och jävligt rädd. För tänk så hade jag ramlat och huvudet hade ramlat av? Deeet hade inte varit så bra nej! För ni älskar ju mig ^^ Höhö.
'
Jag har pratat med Ida.. (hon vill förbli anonym..) Och vi har kommit fram till att vi ska åka till köpenhamn innan sommaren är slut och vaxa oss! Hur säger jag inte än, men jag kan säga att det är en tia på smärtskalan. ;) Gissa var och så får ni en länkning eller .. om man inte har en blogg kan jag lägga upp en bild.. typ. Mejla! ^^
'
Over and out / Säffis

Postat av: matildaarvidsson

sv; haha aa jo :)

Okej vad kul ! :) pluggat ännu mer ..:/

Haft en bra dag då ? :)

2011-03-14 | 20:58:37
URL: http://mqwl.blogg.se/
Postat av: Göran!

Mellan benen, höhöhöhöhöhöhö

2011-03-14 | 21:26:47
Postat av: Frida

Att ramla i duschen är inte kul!

2011-03-15 | 14:44:48
URL: http://kindereggsurprise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: