2011-03-18
10:13:32

Könsnånting

Tydligen dansar jag när jag går på gatan med musik i öronen.
'
Jag var på väg hem från busshållplatsen här om dagen. Det är inte så långt mellan busshållplatsen och mitt hem btw. Och jag brukar lyssna på musik när jag är ensam, och jag älskar ju min musik, och brukar sjunga med på låtarna när jag är ensam. Precis när jag hade tagit av mig ytterkläderna och så, stormade min syrra upp dörren och nästa skrek att jag inte ska ignorera henne. Jag fattade ju ingenting av vad hon menade, men hon hade gått bakom mig och skrikit på mig och så, fast jag hade ju inte hört henne, för jag hade hörlurar. (mahaha!!) Och så berätta hon mig att jag gick och smådansade när jag lyssnar på musik. Där ser man! :D Höhö.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: