2011-03-06
22:40:58

Dag 9 – Min tro

Jag är Budhist. Tro det eller ej. :D
Inte sådär helt, men det lutar ganska mycket åt det hållet, om man kan säga det så. För jag ser helst det fina i människor runt omkring mig. Kan vara grov i mitt sätt att vara, men jag är ganska snäll. :D Utöver det brukar jag meditera på kvällarna, (Vår lilla hemlis) och då&då har jag lite rökelse som rengör själen från det onda, som elaka tankar och dåliga vanor. Hähä. ;) Desutom är Buddha ingen gud, han är en förebild för mig. Han offrade sig själv för principer som att om folk svälter runt omkring honom ska inte han sitta och äta sig fet i lyxig mat och vin. Underbar man. Man önskar nästan att man kände honom. Hähä. :D
Nu vet ni! :D
'
CP-näsan is back!!!
Postat av: matildaarvidsson

sv; haha aa :) okej, haha grymt ! :)

Händer idag då ?

2011-03-07 | 12:48:54
URL: http://mqwl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: