2011-06-19
13:49:56

Kom som en vind

Hej på er mina humlor!

Var och sjunga i kyrkan vid 10, och det gick verkligen bra! Herregud! Sjöng två låtar. Den första var Poccahontas låt, Färger i en vind, och det gick riktigt bra! Sen den andra var Hallelujah. Alla vet vilken det är va? I alla fall.. Jag fick asmånga äldre i kyrkan att gråta. Hoppas verkligen att det är för att det lät vackert! haha! :D
Anyway! Sen åkte jag med mina föräldrar och fikade på Väla, för att vi tyckte det gick så bra, så vi ville fira det lite! Älskar alltså min familj! Haha.
Fast vi fick också shoppat lite. Till miiiiiig! :D Yaaay! De sa att det var en liten present för jag hade varit duktig.
Mysbyxor från JC :D + tjockismage!

astruff skjorta från JC.
Ascoola latexliknande leggings från (gissa) JC! :D Haha.
Förresten, så undertiden som jag fotade, välte spegeln rak i huvudet på mig. Det gjorde ont. :(

Och så är den här låten awesome!:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: