2011-06-16
10:48:34

All i need is time

Gooodmorgon mina humlor!

Idag kommer att bli en bra dag! Det känns i alla fall så.
Först på listan kommer städningen. Det är knappt så kul, men nödvändigt! Sen måste jag packa en snabb väska, för efter det ska jag iväg till Danmark!
Ska ju träffa Ida när hon jobbar. Muahaha, och gå med Naomi på stan. Riktig mysig torsdag! Fredag har jag ingen aning om än, så ni får vänta på det.. Men lööördag ska jag fira min mammas pojkväns födelsedag. Chill! :D
Förresten så ser jag riktigt trevlig ut på morgonen! ..not

Söt som fan ju!
Postat av: Maria

Heej! Söt blogg du har! Älskar verkligen din header! ;D kramis

2011-06-16 | 11:13:20
URL: http://xxtofsxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: