2011-01-11
16:40:15

One more time!

Nu är bilderna inne och sidan buggar inte. :D Då är man glad.


Där sov jag och min syster. Gissa vilken som var min? (i alla fall inte den som bar bäddat ;))

Lite av utsikten från hotellets balkong. :D

Min kära syster :) (jag tar bort bilden om du säger till ;))


Jag drack minst 300 liter Red Bull i tiden jag var i Österrike. Haha, kanske inte helt så mycket, men det var faktiskt ganska överdrina mängder. ;)

Man var jäävligt sliten på morgonen efter att åka upp och ner på tre berg. Jävligt hårt.

Vackra berg. Så såg det ut uppe från toppen av berget. :D Haha, det var värkligen en underbar upplevelse!

Man åkte upp i berget med en sånn kabinlift där det fick plats ungefär 6 pers. Super läskigt när man är så höjdskräck som jag! Haha. ;)


fler blider kommer sen!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: