2011-02-21
09:57:49

sing along

Ush, vad trött jag var igår! Helt plötsligt somnade jag bara, så hann inte göra mitt Dag 5 inlägg. Dåligt, Säffis!
-
Aja, jag sitter just nu och dricker lite kaffe och funderar på att laga lite frukost. Sen ska jag duscha och kanske handla lite för mamma, och till sist träffas med min polare (isneger - Martin) hihi. Det kommer bli mysigt, för har inte sätt honom sen nyår, och det var ändå bara tio minuter jag hann prata med honom. Innan det var det väl ett år sen jag såg honom sist.. typ. Sorgligt, och riktigt kasst av mig, för jag tycker att om man hittar folk man verkligen trivs med ska man fan inte släppa taget som jag gjorde.. Men allt är på väg mot normalt igen. :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: