2011-02-19
13:00:52

Shakawkaw♥

Då är det tid för mitt mästervärk. Har använt ganska lång tid idag på att fixa till mig. Det brukar jag inte.. För det tar ungefär 10 minuter i duschen, och inte så länge med smink. Men lockorna tog en jävla massa tid idag! Haha. :D Jag tyckte det blev bra.
Facelook♥

Outfit♥
-
Och så är det en låt jag lyssnar på ganska mycket nu. Med Naomi.
VI hade den på högsta volymen igår, och hennes grannar kom in och knackade för att vi lät så mycket. De blev riktigt arga. Vi valde då att skruva ner lite, men inte jätte mycket, för vi skulle ändå ha kul och dansa. :D Festtjejerna kan festa även om de bara är de två. Mahaha. ;)
- tryck på bilden för att komma till låten :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: