2011-02-11
10:59:03

POLKAGRIS!

Har historia just nu. Vi ser film om 1800-talets mode. Faktiskt ganska intressant. :) 
Men, jag är inte så duktig på at hänga med.. Förbannade facebook alltså. 
-
Är jag den ända som är sådär riktigt beroende av facebook? Skulle inte tro det. Sekunden jag upprättade en profil, försvann mitt liv. Eller, inte försvann, men störstadelen av min tid går åt att sitta och kolla på vad folk har gjort eller gör, spela spel,  skriva med människor, leta efter folk jag känner eller göra att andra ser mig och kommenterar bilder eller statusuppdateringar. Egentligen är det inte så himla kul.. För det är absolut inget speciellt! Men det är som gratis World of Warcraft. Fast mycket tråkigare. (Eller, jag tycker inte om WoW. Men ni fattar ;)) 
Jag kan inte föreställa mig vad som skulle hända om facebook försvann. Folk hade ju fått abstinens? Det är ju folk som är mycket mer beroende än mig. Det är sorgligt.. Fast ändå ett smart sätt att hålla kontakten till sina vänner. :)


(bildförklaring:) Man är som låst fast vid datorn. (Haha)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: