2011-02-13
19:56:53

Dag 2 - Min första kärlek

Okej, nu är det som ni ser dag 2 i mitt projekt om mig själv.
-
Min första kärlek.. Hm, vi kan kalla honom P. Jag träffade honom på sånt disco för tolvåringar när jag var tolv. Haha. Surprise! Eller.. Jag blev kär i honom direkt! För han var snygg, trevlig och dansade bra! Jag fick ju såklart hans nummer med så jag var lycklig! Det gick några veckor där jag smsade med honom, och var riktigt borta. Mina kompisar blev hur trötta som helst på att höra på hur fantastisk han var. Stackar dem. :)
Sen kom dagen där vi blev tillsammans. - Jag hade ju aldrig varit i ett förhållande förr, så jag visste inte fan hur man gjorde. Haha. :D Så han gjorde slut efter bara två veckor. Och fyfan vad ledsen jag blev! Haha. Stackars mini-Säffis som bara gick i 6'an. :) Tough luck! :D
-
Lite bilder från då:
Haha, hittade dem på facebook! :D
..Jävla fjortis!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: