2011-04-29
20:02:50

Måste fyllas i..

Här sitter man då. Solen håller på att försvinna, jag har städat oh tvn funkar inte. Vad gör man då? Jo sätter sig vid datorn och nördar ett spel men guess what.. Inga av mina spel ligger på datorn. Det brukar inte vara ett problem, för att pappa brukar fixa det, men not this time! Han har brottom med nått annat. Så jag kan inte spela favoriterna: MySims, Sims 2 eller 3, Zoo Tycoon, Spore, Rollorcoaster Tycoon eller CoD!? Vad är det för skit? Ish. Nu är det sista hoppet. Se en film. Annars blir det nog bara rita? Intressant fredag.

"Fun"fact:
Jag skulle egentligen varit på en enormt födelsedagsfest i danmark där det skulle komma 142 personer som jag känner?! Men nej. Det blev inte som jag ville det skulle bli.
← Jag ljuger aldrig!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: