2011-04-03
14:22:48

I'm so damn hardcore.

Jag tror jag börjar blogga lite här igen ;) Haha! Hoppas ni har saknat mig, för det har hänt lite sen sist..
'
Ida har varit hos mig i helgen, och det har varit helt underbart! :D - Hade saknat att vara med henne.. Men jag säger det som det är.
Fredag: Först klippte jag av mig håret och gjorde lugg. Eller det är inte snaggat. Nej ush! Men det är i alla fall kort, och snyggt! Ida kom hem till mig. Vi blekte mitt hår. Höhö, så det är lite.. wauw.. Hon och hennes (förra detta) kille gjorde slut förra helgen efter 16 månaders förhållande.. Btw.
Där ser ni både formen och den nuvarande färgen på mitt hår.
-
Lördag: Det skummaste hände både för mig och Ida.. Ni kommer ihåg mitt x va? Well.. Efter vi hade gjort slut blev vi riktigt ovänner, så har faktiskt inte pratat med honom på flera månader.. Men då hände det skumma. Han skrev till mig för att höra hur det går med mig och så.. Ungefär samma grej gjorde hennes x, fast jag tänker inte berätta exakt vad som hände mellam dem här. 
Utöver det skulle vi spela laserdome, men de hade inte tid.. Buhu..
Bild jag ritade när jag var tillsammans med mitt x.. :) Jag tänker aldrig radera bilden, för fan vad jag är duktig på att rita!
-
Söndag: Ida har åkt hem och jag städar lite. Guess what? Senare ska mitt hår färgas rött igen. Riktigt rött kommer det att bli! :D
-
Utöver allt detta så är jag och Sarah med i ett band nu.. Säg till om ni vet ett bra bandnamn, för det vet i alla fall inte jag. Haha. :D
Hörs sen loves ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: