2011-06-12
21:38:21

Written by the hands of god

Hej mina humlor!
Nu ska ni får höra vilken underbar familjemedlem jag är!
Först, som ni redan vet, skulle jag se film med min syster. Men vi såg inte bara EN film. Vi såg hela TVÅ filmer! Sen åt jag glass och kollade på slutet av en fotbollsmatch med hela min familj. Och Frank! (HAHAHAHAH!!! MFF FÖRLORADE! SUCKERS!) Utöver det har jag lovat mig ut till båda mina syskon imorgon, för att jag inte ville umgås mera med dem idag. Är astrött, och jag har fan varit duktig!

Nu till nått annat:
Jag såg filmen Red Riding Hood idag. (med min syster).
Jag tyckte den var lite speciell. För nästan hela filmen är inte som originalsagan som man hörde när man var liten. Men man försöker ändå relatera till den! Och det gör man också rätt i! 
Jag har sätt många (MÅNGA!!) filmer igenom mitt liv, för jag är filmnörd. Och eftersom jag har det har jag ju klurat ur hur de flesta filmer är uppbygda, men nej! Jag blev till och med lite smått överraskad i denna. Men den är inte läskig som jag trodde den skulle vara. Det var mer en film man inte kunde pausa, för man ville se hela. Haha! :D
Sist och inte minst, så är det en helt underbar tolkning av vår folkkära barnsaga! Tycker jag! :D
Mitt råd till er: se den om ni vill se en underhållande, lite smått spännande och framförallt bra film.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: