2011-06-15
12:56:06

This is madness!

Jag hade världens skummaste dröm i natt alltså. Vet inte om det var en mardröm, för den är inte läskig. Bara skum.

Jag var i ett hus, och hade bestämt med min kompis Catharina att vi skulle på bio. Men först hade vi en massa ärenden att springa.Så vi började att gå ner i stan. Plötsligt var det nått som attackerade oss, så vi sprang in i en godisaffär och gömde oss bakom något. Det visade sig vara en robbot. Efter ett tag tyckte vi att den var borta, så vi gick till en klädesaffär, för vi skulle ha nya kläder till bion. Vi höll oss borta från fönster och så, för att robbotarna kunde se oss.
Då var vi hemma igen. Vi stod på balkongen och kollade på invationen av robbotar som hände nere vid hamnen. Det var en riktigt stor bjässe som stod och hoppade på nått. Men så fick han syn på mig. Som tur för mig stod det en säng på balkongen som jag gömde mig under, så robboten gick rakt förbi mig.
Sen var det nära in på att vi skulle iväg, så jag bad min mamma lägga nagellack på mig. Vi satte oss då så ingen kunde se oss bakom gardinerna. Då var det någon som knackade på dörren som var nästan bredvid oss. Mamma kollade nervöst på mig och skrek "vi är inte hemma!". Men eftersom det var en brevbärare som stod där ute visste han att vi bara skyddade oss. Han ville bara prata med mamma, så mamma bad mig gå ner i källare och hämta en cola till mig och Catharina. Jag gjorde som hon sa.
Källaren var väldigt mörk, tills jag tände en lampa. Fast lokalen var stor och nästan tom, för vi hade inte möblerat den. Mitt på golvet stod läskarna, så jag sprang dit och hämtade två, och försökte springa upp så snabbt det gick igen. Fast, av någon anledning hade jag en datormus i fickan, som jag tappade ner i ett hål i trappan. Jag kom upp igen, för att förklara läget för mamma, men hon var inte där.

Sen vaknade jag :D Haha, riktigt skumt!
Sådär såg den stora bjässen ut som hoppade! :D ↑
Postat av: Malin - En musikblogg

Hej. Var gärna med i "Veckans blogg".:)

http://mallemusic.blogg.se/2011/june/veckans-blogg-vecka-24.html

2011-06-15 | 13:22:26
URL: http://mallemusic.blogg.se/
Postat av: petra ramstedt

vilken fin blogg :)

2011-06-15 | 13:27:19
URL: http://theregoesmylife.blogg.se/
Postat av: Kristin

Oj. Helt sinnes hur tankarna kan flyga iväg!

2011-06-16 | 14:32:07
URL: http://kriistiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: