2011-06-13
11:31:41

Mina stora bröst

Hähähähähä, undrar var jag har rubriken ifrån.. Haha! Jag är i alla fall morgonpigg och awesome. (as allways! :D)
Idag börjar min första vecka av sommarlovet! Visst är det underbart? Fast jag vet inte vad jag ska göra tills kidsen kommer hem.. Hm.. Som jag sa i ett tidigare inlägg har jag lovat mig bort, fast de är ju inte hemma än..
¨
Kanske jag ska börja på en ny header? :D Naah, tror inte det. Mit hår är inte tillräckligt snyggt, och jag måste ju ha nya bilder till den. Noway. Får bli efter resan.
¨
Just det! Jag har ju inte berättat att jag ska resa d. 29'onde! Haha.
Faktiskt ska jag till Torquay i England på språkresa! Jag lär bli riktigt smart, och det är nått jag ser riktigt mycket fram emot!

¨
Nu är jag riktigt trött på o skriva, så jag tänker gå upp och äta lite! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: