2011-04-26
19:34:56

Tävling!

Jag tänkte att jag ville vara med i en rolig tävling nu! :D Yay! :D Priset är två hårfärger och ett blekningsmedel från schok.se. Ni hittar tävlingen HÄÄÄÄR!
¨
Nu tänker ni nog; Varför ska just du vinna?
Jo! För att jag älskar att färga mitt hår, och vara kreativ med något nytt. Älskar att vara med på bild, och speciellt efter jag har färgat håret med en snygg färg. 
Brukar alltid ha otur i sånt som att vinna och så, så det känns som jag behöver ett litet 'win' här. Men i vilket fall som helst är det kul att vara med i tävlingar! :D Tack för mig.
¨
Här är färgerna jag i så fall skulle vilja ha. :D
FÄRG 1!
FÄRG 2!
Red hair is true love ♥
Postat av: ROCKANDHAIR

svar: Vad roligt att du vill vara med i tävlingen! lycka till!

2011-04-26 | 19:40:43
URL: http://rockandhair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: