2011-04-06
21:28:38

Bättre än att slå ett världsrekord.

Jag är för awesome alltså! Alltså inte sådär 'slog- precis-världsrekordet-awesome'. Nej ännu mer! Fast inte lika mycket som 'Jag-kramade-Anders-Fridén-awesome' (Försångaren från mitt favoritband: In Flames!) men nästan. För vet ni vad jag gjorde? Jag cyklade hem i motvind och uppförbacke heela vägen från stan!! Waaauw!! Erkänn att det är riktigt awesome!
'
Nu gäller följande: Måste duscha eftersom det har varit en riktig svettig dag, göra läxorna till imorgon.. (skitskitskit att jag inte hade börjat på dem tidigare. Slå mig någon.), sedan om jag hinner innan klockan blir för mycket se ett avsnitt av how i met your mother och SEN gå och lägga mig.. Sweet jesus. :D
'
Här kommer en bild där man ser skildnaden på färgerna på mitt hår :D
Jag älskar att färga håret.. Säg till, så kan jag färga erat med ;) Har trots allt erfarenhet sen jag var 12.. Höhö.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: