2010-12-29
12:12:23

Sex in the air!

Godmorgon folk! :)

Jag stod precis och testade nyårsoutfitet, så tänkte om ni ville se det? ;) Klaaart ni vill för jag är så jävla sexig. Haha. 

Och nu: Jag ska först duscha, sen kanske ner på stan med mamma och sist och absolut inte minst träffas med Anna! Det kommer bli en underbar dag! Det var också alldeles för länge sen jag så henne, men hade inte tid för mina danska kompisar när jag har pojkvän, vilket är skit. Det kommer bli myycket bättre nu! :D
Lovelovelove!♥
Postat av: Emma

Du kanske borde tänka om gällande din syn på dig själv. Du är inte vacker, snygg, sexig eller söt. Ge upp och inse att du ser ut som skit. Jag skriver inte detta meddelande pågrund av avundsjuka, jag stör mig bara så enormt på din fulhet. Hejdå!

2010-12-29 | 21:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: