2011-02-12
22:28:06

Dag 1 - Presentation av mig själv

Yes, då börjar vi de 30 dagarna. Lite som en julkalender. Hahaha. :D
-
Namn: Sara Michelle Säfstrand Larsen
Ålder: 16 - Fyller 17 till september
Längd: 1,63
Vikt: För tiden; 57kg
Skostorlek: Typ.. 38,5
.
Bor: I Helsingborg med min pappa, och varannan helg i Helsingör hos mamma.
Skola: Går 1. ring på Nicolai. Estetisk Teater.
Drömyrke: Skådespelare såklart!
.
Piercingar: Fyra hål i öronen och navelpiercing. (Snart i tungan med lite tur. ;))
Favoritmat: Sushi. Lätt.
Favoritfilm: Björnbröder
.
3 ord som beskriver mig: Flummig, awesome och snäll! :D
Detta är då jag. (Om ni har missat det!) Osminkad, och naturlig. Leendet och så. Fast inte hårfärgen förresten. Hittade inga bilder med mit originella hår. Hähä. ;) MEN.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: