2011-03-13
19:58:01

Dag 12 – I min handväska

'
1. En deodorant för svettiga dagar
-
2. Tamponger. - You never know! ;)
-
3. Örhängen, så man kan vara lite finare.
-
4. Favoritparfymen så jag alltid luktar gott!
-
5. Tandpetare. Det är så retligt (och ocharmigt) med nått som sitter fast mellan tänderna!
-
6. String! Varför kan ni tjejer själv tänka er till. :D
-
7. Plumber och lipsyl. Hatar torra och ofräscha läppar.
-
8. Har ingen aning om vad det heter, men om man ska lite lång med tåg eller buss kan man väl passa på att få lite sömn! ;)
-
9. Miniräknare. Har ingen idé. Brukar bara ligga i väskan?
-
10. Tuggumi! Finns inget värre än dåligt andedrält. Speciellt inte om man träffar en snygging!
-
11. Mascara och eyeliner så jag alltid kan fixa sminket om det skulle börja regna eller sånnt.
-
12. Penna. Vem vet om man får någons nummer? Eller bara generellt om man behöver skriva saker.
-
13. Borste till trassligt hår.
-
14. Intressant bok till om jag har tråkigt. :D
-
15. Näsduk/slash/ servett. Den är verkligen bra för allt. Spotta ut tuggumi, snyta sig, gråta i, skriva upp saker på osv. :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: