2011-03-10
16:20:57

Dag 11 – Mina syskon

Jag kan ju börja med min biologiska bror.
Han heter Marcus och är två år yngre än mig. Det vill säga att han er 14 nu. Han brukar använda sin tid på att spela xBox eller ja.. Sånna grejer. Det värsta med honom är att han börjar växa mig över huvudet nu. Han har väl blivit snart 1.80 lång. Personligen är jag 1.63 kort. Haha. - Jag går folk till knähaserna. ;) Jag älskar min bror, för vi har ett speciellt band till varandra. Även om vi kan bråka hur mycket som helst, så betyder han lika mycket för mig.  Han är ju min bror. :D
bild tagen och redigerad av mig.
'
Jag har en bror till, fast inte egentligen. Vi bor ihop, och han beter sig som min bror eftersom våra föräldrar trots allt är tillsammans.
Han heter Jacob och är en glad skit. Haha. :D Han är alltid lika glad! Fast det finns inget som gör honom gladare än spelets värld. Så det brukar han använda dagarna på. Han är tre år yngre än mig, dvs. vill säga 13. Han är en liten sötnos! :D
Hade ingen bättre bild..
'
Mit tredje och sista syskon: Emilia! Hon är den yngsta men verkar vara den äldre? Alltså, inte äldre än mig. Men hon är extremt modemedveten, mogen i sättet och allmänt trevlig. Hon är 12. Så en massa år yngre än mig. Men hon är en himla härlig person som jag trivs hur bra som helst med! :D
bild tagen av mig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: