2011-06-19
14:13:19

The fourt, the fifth

Okej! Nu kommer det ni alla har väntat på! Vad hände i fredags? *mystisk musik i bakgrunden*

Jo! Jag var först hos Holm, för jag skulle vänta på att Ida slutade. Hon jobbar i en klädesaffär, hä-hä. När hon slutade åkte jag ner till henne, och så gick vi och köpte läsk och bacardi light. Det stod inte hur mycket det var i, men HEY! det hette ju 'light' så det kunde inte vara så mycket! Haha. :D
Men eftersom det var 20 års jubiläum på elvärket, där jag brukade vara förr, var det gratis entré och jävligt mycket folk, med glada miner, så därför åkte vi dit! Och herregud var det var kul! 
Först satt jag med tjejerna när de rökte, och observerade en riktigt pinsam snubbe, med Crocodile Dundee hatt som typ.. citerade star wars hela tiden. Asskum.
Oh well! Vi började bli riktigt påverkade, och hade hur kul som helst med en massa människor vi kände. Det känns som att alla var där! Seriöst.. Alla! 
Sen minns jag inte riktigt. Har tydligen pratat med ett x som var där, och haft en kompis med hem och sova. Hähä. Mysigt!

Så inget under att jag inte har mått bra dagen efter. :D
Hittade btw lite roliga grejer med.
mycket värre på riktigt. helt rött alltså! Haha, snyggt va?
har ingen aning. om det inte syns är det också ett litet sår inne i handen som svider asmycket! aj!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: