2011-06-02
12:28:47

Please stay?

Goooodmorgon mina humlor!

Visst är det underbart att jag har börjat blogga igen? Yes it is! :D
Igår hade jag och Emma en helt underbar dag! Vi sov inte över, men det blev ganska sent ändå.
Efter vi hade ätit JETEGODA hamburgare åkte vi iväg till stan' där vi käkade milkshake. Nomnom. Fast tiden höll på att springa iväg.. (true story!) så vi var tvungna att kraft-gå (power-walk) till bion och hämta ut våra biljetter. Vi köpte poooopcorn och åt upp dem under reklamerna, haha. Men visst gör man det på bion? Och ändå! Det varade faktiskt, utan att ljuga, en hel halvtimme! Sjukt! Filmen slutade typ tio i tolv, och sen skulle jag hem, men de sista bussarna hade redan gått kunde det tyda på. Skitkul! Men jag blev räddad av en gul bus med studenter i, som skrek nått liknande "HÄÄLLLSIIIINNGGÖÖÖÖRG ELLLLER FIIIITTTAAAHHHH!" typ.. och klappade. Hela vägen. Ush.
¨
Oh well, story time is over!
Jag måste snart iväg till min sköna Ida fast först ... Måste jag städa! :O

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: