2011-06-11
14:12:37

Busen frank

Ni minns nog att jag har en katt va? Men inte vilken som helst faktiskt.. Han är världens underbaraste och mesigaste katt! Jeterolig att leka med! :D That's just the way it is! Haha.
Men! Jag har ju precis solat, fast tröttnade ganska snabbt på det, så jag letade upp frank och ja. Kollade på honom. Han suger på att klättra i träd kan jag säga er, ramlar hela tiden! :D

sen tröttnade frank på att klättra för att fåglarna flög iväg. Buhu..
så han valde att springa iväg. Men iiiih, då hade jag ju ingen att fota? Eller joooo!
söt`?
njaaaee.. :D
Postat av: Anonym

Tävlings dags igen på bloggen!

Var med och vinn ett beauty kitt från the body shop!



Det enda du behöver göra är att lämna en/flera kommentarer.



TÄVLINGEN AVSLUTAS IKVÄLL 24:00 !!!

Lycka till!

2011-06-12 | 09:50:40
URL: http://natalies.se
Postat av: Karo

Söt katt! :)

2011-06-14 | 13:31:34
URL: http://karoliinaylikorpi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: