2011-06-14
13:04:16

Bra hållning!

Nu har jag gjort en liten ny design. Väldigt enkel, och ska snart göra en ny. Men denna får duga. Fast är inte riktigt nöjd med mitt ansikte på bilden. Buhu :(
Om ni inte ser den tryck på f5!

Jag fick ett riktigt gulligt intyg av min teaterpedagog som jag är ledare i min teatergrupp som jag går till på fritiden. (Bad henne om att skriva ett för jag ska söka jobb på olika förskolor, och det hade varit bra att ha med sig)

¨
Om ni inte kan läsa på bilden står det:
"Sara har under 4 terminer, fr.o.m årskurs p på grundskolan och t.o.m årskurs 1 på gymnasiet med stort, entusiastiskt, ansvartagande och seriöst intresse deltagit i min teaterkurs.
Hon har från grunden arbetat med alla sorters teaterövninger;
lek, pantomim, improvisation enskilt och i grupp, samt manusarbete.
Förutom några offentliga improvisationesföreställningar har vårterminen avslutats med en stor föreställning, bla. "Tusen och en natt" och en teatersportsföreställning tillsammans med Helsingborgs Stadsteater och Sundsgårdens Folkhögskolas teaterlinje.
¨
Sara har en härlig humor som syns igenom på scenen, hon är inte rädd för nya utmaningar utan tar emot alla uppgifter med en stor seriositet. Hon är lätt att samarbeta med och får alla i sin närhet att trivas. Sara är en positiv, energisk och lysande person som vågar ta för sig och har förmågan att inspirera andra att utvecklas och göra sitt bästa.
¨
Jag önskar verkligen Sara lycka till i fortsättningen med sitt stora intresse: TEATER!"
Fint va? :D
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

Så skoj att du gillar min blogg :) Du får en bra tisdag..

2011-06-14 | 13:22:54
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Karo

Sv: Ja, det är min. :) Tack så mycket!

Några planer för idag då?

2011-06-14 | 13:39:54
URL: http://karoliinaylikorpi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: