2011-01-02
17:37:09

Such a silly boy.

Svar: Tack så mycket, måste erkänna att jag personligt älskar min stil! Man ska ju bara gå i de kläder man känner sig som mest bekväm och snygg i. :)
Och jo, jag tänker på honom, för jag älskade honom trots allt riktigt mycket! Men.. det har hänt ganska mycket på det sista som jag inte har publicerat. Han har uppfört sig på ett sätt som har gjort det mycket lättare för mig att komma vidare. 
Det går alldeles utmärkt med mina vänner! Jag var inte så duktig på att finnas där för dem när jag hade Christian, vilket var riktigt dumt av mig, för vänner är det viktigaste här i livet! Men jag vet vem som alltid kommer finnas där, och kommer aldrig överge dem igen. ;) Haha - låter riktigt allvarligt! -Men jag träffar dem mycket mer nu, så det börjar bli riiiktigt bra igen. :D

Hoppas det var bra svar på din fråga :)
Postat av: elinhellqvist...

Hur kunde du och jag tappa greppet om varandra? Hur kunde några som var så sjukt jävla nära bara tappa kontakten och sluta höras? Du har inte en aning om hur ofta jag tänker på dig, på oss, på alla våra jävla minnen som har ETSAT sig fast i mitt hjärta och inte går att få bort... Jag var sur på dig sara, det var jag, du total dissa mig för fälles och jag blev så jävla ledsen, så jävla arg! Du valde din kille före din bästavän, och det gjorde ont. Vi var bästavänner, du var min soulsister, jag kunde allt om dig, och du kunde allt om mig. Jag kunde ringa dig mitt i natten (för du var ändå vaken) och skrika, gråta eller bara vara tyst, och du satt där och lyssnade på mig och sa sånna smarta grejer osso blev allt bra. Var tog det vägen?

Säffis<3Helkan genom allt var det ju, men vafan hände? Vi gjorde så många sjuka grejer, och du var den ända som var lika galen som jag och som gick med på det.. Och vi skratta, vi skratta tills vi grät, vi grät tills vi skrattade för vi blev så jävla fula där ett tag.. Vi gjorde den dära förbannade listan och jag kommer IHÅG ALLT PÅ DEN. För du och allt vi gjorde, alla minnen finns alltid kvar. Men jag är samtidigt fortfarande sur på dig för att du dissa mig för honom. Det var så jävla surt gjort, och jag blev så förkrossad när jag märkte att jag kanske inte betydde så mycket för dig längre.. Men jag saknar dig mer sara.. Jag saknar dig hela tiden, varje gång det händer något hos mig, så var du ALLTID den som jag först ringde för du fattade varför jag gjort det. För du var hela min värld.. Men när du inte ens hörde av dig till mig när fälles gjorde slut, det gjorde ont.. Jag kände mig så otroligt obetydelsefull. Som att allt vi hade bara försvann. På en gång.

Du behöver inte svara på detta, varken här eller någon annan stans, men jag behövde säga detta till dig. Eftersom vi aldrig snackar längre, och jag saknar dig så behövde jag detta. Och jag kommer inte glömma dig.

I love you to the stars and back. forever

2011-01-05 | 20:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: