2011-01-01
14:50:03

I'll jump in front of a train for ya.

Hade förresten inte min kamera med mig till festen, för jag tänkte; den är ny och ganska dyr, och ville inte det skulle hända nått.. På något sätt ångrar jag mig, för det hade blivit riktigt roliga bilder! Men det var en som fotade lite, så jag kan sno bilderna från honom senare. :)
Jag har pratat med honom som höll i festen här idag, och han berättade lite roliga saker om vad han hade hittat undertiden som han städade..

Han hade hittat polisonger i vasken på toaletten och på bordet, sås på väggarna i badrummet, på kylskåpet och övriga ställen, hittat en cigarr i såsskålen. Det låter konstigt när han går på mattan. Och så luktade ostdippen av röv. Utöver det låg det ögonfransar på hans playstation, sås i chokladmoussen (vår skitgoda dessert) som han hade ätit om det inte hade varit sås i den och så luktade hela hans hem av körsbär. Härlig kväll. :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: