2011-01-13
16:04:25

Coming on.

Jag hade en skum dröm i natt.. 
Jag befann mig i en liten stad för läängelänge sen, (Jag var fortfarande jag. Säffis från 2011!).Jjeg vet inte vad jag hade gjort, men jag skulle i alla fall straffas, så jag blev piskat till jag inte kunde stå upp längre. Folk runt mig skrattade, slänge stenar och spottade på mig. Sen ledde soldaterna mig in i ett stort rum. Det stod en massa slags maskiner som jag aldrig hade sätt för, men jag drog slutsatsen att det var tortyrinstrument. Så jag började att bli riktigt rädd, så jag slog och sparkade för att komma loss med riddarna var för stärka. 
De slänge mig in i nån slags stående kista med taggar. Jag såg att det var stora taggar på insidan av båda dörrarna och började få panik. Riddarna höll mig kvar där. Det kom en präst som välsignade mig och en massa folk som skulle kolla på. Jag vet inte vad som hände. 
Riddarna släppte mig när jag kunde stå själv för att jag hade upptäckt att det inte fanns någon utväg, så de ställde sig vid varsin dörr. Redo. 
Prästen avslutade med "Amen" och nickade åt riddarna och de smällde igen dörrarna..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: