2011-02-12
10:53:07

When i see you face

Godmorgon mina små honeybees! :D
-
jag har inte sovt så himla fantastiskt i natt, nej. Har haft flera drömmar som jag inte vill ha.. Fast kommer bara ihåg en, men den var också jävligt skum!
-
Jag vet inte varför, men jag sprang. Så fort det gick längs en smal väg. Antar att det var på landet, efter som det bara var skog och åkrar överallt. Efter ett litet tag kommer jag fram till en enorm grind som står öppen. Jag vet att det var dit jag skulle, så jag går in längs en aslång grusgång mot ett enormt vackert hus. 
Dörren är öppen så jag springer in och låser dörren bakom mig. Min storebror bor där. (Jag har ingen egentligen, men i drömmer har jag. Hähä..) Han håller på att låsa alla fönster och dörrar, och drar ner gardiner överallt så vi är säkra. 
Han drar med mig ut i köket, och då sätter vi oss på golvet där efter att ha släckt alla ljus.
Plötsligt händer det något. Det är några vid grinden. Tur att min bror stängde den och satte i ström också. De försöker att komma in, även om det går kraftiga stötar genom dem. Härifrån kan man inte se vem eller vad de är. 
Efter bara ett litet tag går grinden sönder och varelserna störtar in och kutar mot huset. Fan. De börjar banka på fönster, väggar och dörrar för att komma in. Vad många de var? Jag visste att oavsätt vad kommer jag dö nu.
Plötsligt går ett fönster i ett annat rum sönder, och man kan höra hur de välter in. Sen kommer de in i köket där vi sitter. Det är zombies! Precis innan de börjar äta upp mig vaknar jag.
Ush. Det var inget kul. Nej. Och så tror jag en annan dröm handlade om en bondgård. Eller nått så.. Haha. :D

Det på halsen är inte ärr eller så, det kallas pigmentförändring :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: