2011-02-19
15:24:08

Far away from real

Naomi har precis kommit hit. Så mysigt, så vi har precis legat på golvet och typ sovit i 20 minuter.. men det är bara skönt.
Och så har jag fixat mammas hår, för hon ska till kopparbröllop. Så hon behövde hjälp. SÅklart frågar hon proffset ;) Ni ska få se sen hur det blev. :D
-
Ikväll är jag och Naomi ensamma .. typ. Min bror är här med, fast han räknas inte riktigt. Han gömmer sig i sitt rum. Haha. Men det får man också om man vill det. :) Och det verkar som att han tycker om det. Min bror. Inte alls som jag. :D
-
Nu: Har ingen aning om vad vi ska göra.. Kanske kolla på danska stå-uppare lite. Eller sova på golvet. Det är ju härligt att ligga i solen på golvet.
Uf, nu vaknar monstret på golvet till liv, (Naomi) så jag springer och sätter mig på henne. :D
PÖSSEN♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: