2011-02-22
20:28:01

Dag 6 - Min dag

Dagen började med att jag klev upp ur min säng runt halv tolv. Jag tog på mig lite kläder, som jag inte skulle gå ut med, och som var mysiga att ha på mig. Ingen var ändå hemma, så jag kunde ha på mig vad jag ville. Ni som följer min blogg såg vad jag hade på mig tidigare.
-
Första biten av eftermiddagen gick till att ligga och dra mig på soffan och kolla på teckande filmer och reprisafsnitt av friend. Utöver det gjorde jag min första videoblogg och lekte med katten.
-
Ett tag senare klädde jag på mig och bestämde mig för att gå till Maxi för att handla lite godis.
Det hände dock aldrig. Min låtsasmamma hämtade mig istället. Vi skulle till lasarettet, för att hon skulle hänga nått på uppslagstavlan.
När vi kom dit orkade vi inte att jaga platser inne i parkeringshuset, så vi tog risken och ställde oss på handicap-platsen. -Naughty!;)
Jag blev sittande i bilen för att det skulle vara mindre chans för att vi fick böter eller så. Fast jag visste inte riktigt vad jag skulle säga om någon frågade varför just vår bil stod där. Då var det en kvinna som gick ganska långsamt förbi bilen och började stirra på mig. Jag gick ju i panik och gjorde värsta mongoface, och rörde mig skumt. Jag liknade en handicappad person. Det tyckte hon med, så hon fortsatte bara. Mahaha. :D
-
Seeen åkte vi till maxi för att handla lite mat och smågodis. Jag fick då PLÖTSLIGT en väldigt spontan och bra idé. "FÄRGA HÅRET!" tyckte jag. Så jag köpte färg, och när vi kom hem kletade jag i färgen, och nu är mitt hår vackert! :D
-
Nu precis åt jag och min låtsasmamma lite mat. Gött. Olika pastarätter.
Vi såg också en film som jag valde. 27 dresses som faktiskt var riktigt bra, om man gillar kärleks/tjej-filmer. Haha. Och så åt vi vårt godis.
-
Nu sitter jag här och väntar på att få en bild redigerat av en kompis. :D Intressant..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: