2011-02-10
14:47:23

Corny lines..

Då sitter man här igen framför datorn. Fast idag är jag verkligen svintrött för att det var friluftsdag med skolan idag och jag hade valt att åke och simma med Sarah och Anna. Eller simma gjorde vi inte. Hähä ;). Man blir aldrig för gammal för att leka lite. :D - Jag gör i alla fall inte..!
-
Well, på väg hem i bussen tyckte jag att jag var jävligt snäll! För man blir ju så förbannat trött av att simma och basta, så det var segt att stå. Fast jag satt. Men så kom det ett äldre par på bussen, och då flyttade jag mig till ståplats för att de skulle få sitta. Sen när de skulle av bussen hade de problem med det, så jag hjälpte dem av bussen med. Åh vad snäll jag är! :D
Nu har jag också bestämt mig för att söka sommar- eller helgjobb på ett ålderdomshem. Det skulle vara fantastiskt mysigt att jobba ett sånt ställe. :) Och så är det intressant att prata med äldre människor som vet myycket mer om livet. Haha. :D
-
Men nu: Packa ut vädskan och hänga handduk och bikini till tork. :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: