2011-04-26
18:06:37

Mogna barn.

Då vart jag hemma igen! :D Vet att ni har saknat mig. ;)
Jag var i danmark en sväng, men varför rör inte er. Hemligt you know! På bussresan dit jag skulle hade jag en liten konversation med min pappa... Inte alls ägd. Nejnej. (Märk ironien)
¨
Jag: Hur känns det egentligen att ha stora barn som man kan kommunicera med?
Pappa: Vet inte. Har aldrig provat det.
Säffis tänker lite.. Sedan går det upp för henna vad han egentligen menade med det. Tack pappa. Tack. >.<
Postat av: ROCKANDHAIR

hahaha!! :D

_______________________________________



svar: ja men självklart ska du vara med!

svara på dessa frågor:



vad använder du för shampoo och balsam?

hur stylar du håret? vad använder du för stylingprodukter?



vad inspireras du av? (t ex en artist, stil..)



vilken stil tycker du att du tillhör?



vilket är ditt bästa hårtips?



---



du får skriva texten flytande, precis hur du vill men försök att hålla texten lagom och inte för lång :) och, skicka bilderna till min mail!



btw, så tycker jag att du ska vara med och tävla i min blogg! eftersom du har rött hår, shock har ju massvis med röda hårfärger! än sålänge så är det inte så många som anmält sig så du har nog stor chans :)

2011-04-26 | 18:31:22
URL: http://rockandhair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: