2010-12-20
19:50:52

Mina vänner;

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥Fick en fråga om vem mina vänner är så här får ni lite info om mina närmsta. :D

Ida♥
Hon är en av två av dem jag har känt längst. Hon är egentligen en riktigt skum tjej, men fyfan vad bra jag mår med henne. Hon är en av de klokaste människorna jag känner, men även om hon är det, så kan hon komma med de mest oigenomtänkta idiotiska kommentarerna som finns. Vi brukade gå och festa på ett alternativ/punk-ställe som heter 'elvärket' tillsammans. Vi har ju en ganska lik smak i allt som handlar om fest. En öl och lite rock, så är vi glada! :D
Hon är verkligen bra på att ljusa upp min dag. Även om vi inte ses så ofta för att hon bor i Danmark, så finns hon alltid där för mig, och såklart finns jag alltid där för henne med. Hon är en av de fantastiska människorna som gör världen mycket vackrare! :)

Vackert exempel på en dag med Ida. Haha. :)

Naomi♥
Hon är också från Danmark, och har känt henne ungefär lika länge som Ida. Fast de är ganska olika.
Naomi, hon är vacker och också väldigt smart. Hon är alltid positiv till allt, och är alltid med på att festa lite. Hon är en riktigt festtjej av värsta slag. Och det är himla kul att åka till fester med henne, för jag lär alltid känna nya människor genom henne, och har fantastiska kvällar! Utöver det, kan man också sitta och bara prata med henne om allt mellan himmel och jord. Hon finns också bara där för mig alltid. :)

Vi träffades ju förra helg, och hade riktigt kul!

Elin♥
Jag lärde känna henne för att hon är mina låtsassyskons kusin, och vi gick på samma skola. I början var det nästa enbart skratt, för vi tyckte att vi hade världens bästa humor. Vi har nog inte det, men fyfan vad vi kan skratta. Men efter ett tag så lärde jag känna henne mycket bättre, och upptäckte hur himla fantastisk hon är! Jag kunde ju berätta henne allt och ingenting. Jag ska ju bara kolla på henne, och så fattar hon direkt vad jag tänker. 
Vi skrattar fortfarande mycket, fast är mycket närmre! Har inte känt henne så länge, men det kommer vara förevigt!
Riktigt underbar dag!

En grej till:

JAG HAR EN MASSA CHOKLAD :D♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Postat av: erika

Tack för ditt svar!

Roligt med så många nära vänner!



2010-12-20 | 20:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: