2010-12-02
22:07:23

Ler igen.

Ush vad förvirrande det hela var. När jag skulle ner till stadsteatern, skulle jag först med bussen. Missade den. Så jag skulle vänta i nästan en halvtimme till och vara där ungefär två minuter innan det hela började. Men jag hann! Så Jessica och jag gick in i salen, hur lätt som helst. (Jessica hade jag med mig eftersom det var en sjuk, och det var någon som skulle ha biljetten och jag kunde bjuda med mig någon!) Vi satt där ett tag kollade runt om oss för att se om vi kunde hitta någon från min klass, men icke sa nicke. Vi var ju i fel sal! Så vi fick springa ut, ut ur hela huset, för att springa in bakom där den lilla salen fanns. Vi kom in även fast de hade stängt insläppet någon minut tidigare. Snäll, snäll, snäll tjej! Men guuuud vad bra det är! 
Så till alla er som bor i närheten av helsingborg; håll ett öga på stadsteaterns hemsida och köp biljetter till pjäsen; "Svansångare". Den handlar om döden. Riktigt bra! 

Hemsidan hittar ni HÄR!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: