2010-12-19
10:39:13

Jag har tänkt lite.. Hur kan det vara att ...

Jag har tänkt lite.. Hur kan det vara att man ofta ser dessa jättesöta tjejer med skitfula killar? Är det så att kärleken gör blind? Alla har ju olik smak, så det kan ju såklart vara jag som tycker alla är fula.. Men ändå? Jag är helt säker på att jag inte är den ändå som tycker det. Haha, jag har faktiskt tänkt väldigt mycket över detta 'fenomen'. Hehe. Och nu till nått annat; just nu håller jag på att fixa till mig för shopping!:D hörs sen :)

Postat av: Skullie

Jag har tänkt lite på det jag med... men har du sett "Skönheten och Odjuret"?



Fast det är klart... vissa fula killar är liksom inte heller så trevliga.



2010-12-19 | 11:38:24
Postat av: Olof

Så utseendet är det viktigaste för dig? Så en söt tjej får inte vara ihop med en "ful" kille? Finns annat som är betydligt mycket viktigare! =)

2010-12-19 | 13:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: