2010-12-09
21:27:34

Heartake..

Jag älskade dig. Fattar inte att detta hände! Det var ju meningen att vi två skulle vara forevigt! Jag trodde dig när du sa det.. Och när jag själv sa det! Jag sa det för att jag trodde det skulle bli så! Jag stod på toppen av världen när jag var med dig. Det kittlades i magen när du log åt mig, eller när du höll mig i handen. Varje gång du kysste mig.. Åh, kan inte tänka på det utan att gråta. Förlåt att jag inte kunde vara den du villa jag skulle vara.. 
Jag älskar dig. För alltid. 

21/6 2010 - 9/12 2010
Postat av: Anna

Tro mig när jag säger att inget av det här är ditt fel. Ta det från en med erfarenhet; Det är är jävligt lätt att skylla allt på sig själv, och jag gör det fortfarande då och då. Men sanningen är att vi inte kan styra över deras tankar eller beslut, och det suger. Men de valde att börja älska oss, eller hur? Med andra ord trivdes han perfekt med den du var, och ville inte ha dig på något annat sätt. Nu vet jag ju inte hur allt gick till mellan er, men jag är säker på att det inte beror på att du inte levde upp till hans förväntningar. Killar är bara för dumma eller rädda för att tillåta sig själva att binda sig till någon vid den här åldern. Tror att det sabbar deras rykte. Det är ren jävla bullshit, men vad ska man säga? There is no right answer. There's just life. Hoppas du rycker upp dig snart, och tvivla inte på din egen styrka för en sekund <3 PS. Vet att vi inte har vidare bra kontakt, men kände bara att jag ville säga det, för det fanns inte en människa som sa det till mig när jag mådde så här. Ses på måndag :)

2010-12-10 | 12:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: