2010-12-02
09:04:10

Förhelvete.

Just nu är jag jävligt vinterdeppig. Jag fattar det inte. Jag orkar bara inte med någonting när det är kallt och mörkt ute. Det är till och med kallt och blåsigt på mitt rum. Om det börjar blås nu här i klassrummet kommer jag först skrika till lite, och slå i bordet.. Sen kommer jag böla. Ush. Just nu tror jag det är så seriöst att jag ska dö. Eller nästan i alla fall. Orkar inte le eller prata med dem från klassen... Det löser sig säkert. Fast.. jag måste ju plugga eftersom jag har två prov imorgon. Måste städa eftersom Christian kommer imorgon, och så MÅSTE jag gå och se en föreställning på stadsteatern med klassen, för annars ska jag betala 50 kr. Men det gör mig inget. Lite avslappning bara.. Känner mig stressad.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: